vydáno 12. 7. 2012, text Jan Rameš
Zapomeňte protentokrát na rýsovací potřeby a trojúhelníky, lichoběžníky a elipsy. Řeč bude o geometrii motorky, s jejímž pochopením má spousta lidí větší problémy než s těmi trojúhelníky…...
celý článek
vydáno 12. 7. 2012
Dalo by se říci, že na současných motocyklech již téměř není co vylepšovat. Opak je ovšem pravdou. Zářným příkladem je bavorská BMW, která přichází neustále s novými konstrukčními řešeními...
celý článek
vydáno 12. 7. 2012
Pokud si chce někdo namontovat na svůj stroj jiné brzdy, doporučuji mu vždycky montovat hydraulickou soustavu jako celek. Jakmile budete experimentovat se třmeny a hydraulikami, narazíte...
celý článek
vydáno 12. 7. 2012
Neodizolované teplo karbon postupně spálí a koncovka se vám ve finále rozpadne doslova před očima...
celý článek
vydáno 12. 7. 2012
Brzdy jsou nejdůležitější částí motorky. Bez motoru se obejdete, ale brzdy mají opravdu v destičkách vaše životy. Je potřeba mít je v cajku a součástkou, která při brzdění požírá největší...
celý článek
vydáno 12. 7. 2012, text Jan Rameš
Dvě nejsledovanější veličiny u každého motoru. Spousta lidí je má málem za nesmiřitelné nepřátele, zatímco ve skutečnosti jeden bez druhého nejsou nic. Co nám vlastně říkají o motoru?...
celý článek
vydáno 12. 7. 2012
V praxi se stále setkáváme s problémy při provozování a obsluze motocyklových akumulátorů. Tyto problémy se ještě zvyšují přechodem na moderní uzavřené „gelové“ akumulátory, které vyžadují...
celý článek
vydáno 12. 7. 2012
Druhy akumulátorů, nabíjení a co je dobré vědět...
celý článek
vydáno 12. 7. 2012
Mnozí, především enduráci a krosáci, mašiny ven v zimě tahají. Silničáři už málokdy, ale přesto se občas stávají paradoxy, kdy sluníčko rozežene inverzi, usuší asfalt, a přestože podle...
celý článek
vydáno 12. 7. 2012
Není snad v motokrosu a enduru diskutovanější otázka, než jestli si pořídit uživatelsky příjemnější čtyřtakt, nebo na provoz levnější dvoutakt. Dlouho jsem hledal jak po českých, tak...
celý článek