Nebyl to lehký úkol. Vypravit Yuki 250 TR terénem, když měla sekundovat ostříleným strojům jako KTM 400 EXC a GasGas EC 300. Naštěstí jela i Yamaha XT 125, se kterou Yuki úspěšně válčila. Zábavy se užilo až až. Např. když jsme po hodině hledání správné cesty vyjeli na místo, odkud jsme startovali druhou etapu naší trasy. Její cíl byla Sázava a točená zmrzlina. Co jiného si taky dát, když všude kolem v lesích je ještě sníh. Nakonec jsme se museli spokojit pouze s nanukem ze sámošky jiné vesnice, protože jsme se lehce ztratili. I tak to ale stálo za to. Jak celý trip probíhal, se můžete podívat na následujícím videu a fotogalerii v pravém sloupci článku.
Pokud se chcete zaměřit pouze na Yuki, sestříhali jsme pro vás ještě jedno video, věnující se pouze této čínské dvěstěpadesátce. S dvěstěpadesátkami se v nadcházející sezóně budeme na našich stránkách, ať těch novinových či internetových, setkávat opravdu hojně.
Technické údaje YUKI 250 TR
délka x šířka x vý��ka (mm)
rozvor kol (mm)
typ motoru
vrtání x zdvih (mm)
celkový objem (ccm)
kompresní poměr
maximální točivý moment (Nm/ot.min)
maximální výkon (kW/ot/min)
rychlost volnoběhu (ot./min)
zapalování
mazání
typ motorového oleje
palivo (minimum)
spojka
typ převodu
pohotovostní hmotnost (kg)
užitečná hmotnost (kg)
objem palivové nádrže (l)
spotřeba (l)
ráfek (přední/zadní)
pneumatika – rozměry: přední
zadní
tlak pneumatiky přední / zadní kPa
brzda přední / zadní
zapalovací svíčka
přední světlo
blinkr
zadní světlo/brzdové světlo
přístrojové světlo
baterie
pojistka
houkačka
2200x860x1240
1440
čtyřdobý jednoválec OHC vodou chlazený
72x61,2
249,2
10,3 : 1
18,2 / 5500
12,5 / 7500
1400
CDI
tlakové - automatické
Shell 10W - 40
95-ti oktanový bezolovnatý benzín
lamelová v olejové lázni
řetěz
148
150
11
3,5-3,8
ocelový s drátěným výpletem
2,75x21
4,10x18
200/200
kotoučová / kotoučová
NGK D 8TC
12V 35W/35W
12V 10W
12V 5W/21W
12V 5W
12V 10 AH
20A
12V 100 dB