Přečtěte si v ČMN 12/2011

vydáno 23. 3. 2011, text Petr Pour

Česká vlaječka poprvé v dějinách zavlála ve startovce třídy MotoGP. Když to vezmeme z pohledu královské kubatury, tak v té se náš jezdec neobjevil... no, nepočítaně let. Karel Abraham v Kataru nejen odstartoval, ale také dojel do cíle. A hned pro tři body. Nám se podařilo zkontaktovat šéfa týmu Karla Abrahama staršího i samotného jezdce. Jejich dojmy vám přinášíme na straně 2, reportáž ze závodu pak najdete na straně 22.

Jak to bylo v té pohádce – oblečená neoblečená, učesaná neučesaná... Tak nějak by to mohlo platit i na Ducati 1198 a Streetfighter. My jsme je pojezdili na okruhu, postavili proti sobě a porovnali. Jedno můžu prozradit už teď – našlápnutá nenašlápnutá neplatí. Obě jsou sakra vostrý.

Vezměte si prkýnko, kupte si v hrombachu hrst pořádnejch hřebů. Ty pak namlaťte do prkýnka, aby prolezly a koukaly z druhé strany. Pak poproste svého kamaráda, aby vás tím prknem vší silou vzal třeba přes lejtko. Tak asi tak a mnohem hůř to dopadá, když vás převálcuje ledák, neboli speciál na ledovou plochou dráhu. I přes vědomí takového nebezpečí se Ondra Hrůza rozhodl absolvovat na vlastní kůži ledovou plochou dráhu. A protože netroškaří, půjčil si rovnou ten nejrychlejší stroj v republice a vlastně i na světě. Totiž speciál bratrů Klatovských. Jak to dopadlo? To zjistíte na straně 6.

Něco pro juniory. Hledáte „kůl“ brigádu v sedle motorky? Jste „aut“ v přehledu možností? Tak zčekujte článek Kuby Hawka Dražana, kterej všechny práce také sám prubnul. P.S. Tohle na fejsi nenajdete.

Rozhovor je tentokrát celý ve znamení něžného pohlaví. Naše Karolína si pokecala s Lucií Šeminskou, která kromě toho, že sedlá V-Roda, je také Road Captainem.

Na Slovensku proběhl minulý týden veletrh Motocykel, jehož součástí byla i výstava customů. My jsme na něm samozřejmě nechyběli, takže vám přinášíme původní reportáž. Řeknu vám, bylo opravdu na co koukat, buď to mělo proklatě dlouhý vidle, nebo nohy.

Roland Sands, to je pan stavitel. Dotáhl to už tak daleko, že má svůj katalog dílů a motocyklů. A právě dva z nich (Junk Yard Dog a Bombs Away! ) vám představíme tento týden.

V sekáči se tentokrát mrkneme na Suzuki V Strom, a to menší objemovou verzi, tedy 650. Tenhle allrouďák se vyrábí od roku 2004 a dá se sehnat pod sto tisíc. V technické poradně se pokusíme vyřešit problém cukání při rozjezdu a přechodu z brždění.

Na závěr ještě letmo ze sportu: Bou vyhrál X-Trial v Miláně, naopak favorité v superkrosu, jenž se jel v Jacksonville, vyhořeli, seriál offroad maratonů se blíží, takže si ho přiblížíme, a v Jiníně se jelo mezinárodní cross country.


Další iČMN články

  • 50 let řadových čtyřválců Honda
  • 15 ročník výstavy přestaveb Bohemian Custom Bike
  • MOTO VÝSTAVA LIBEREC 2019

Články na MotoLife

  • Motorbike 1-2/2025
  • RACING PARTY 2024
  • Motorbike Katalog motocyklů, skútrů a čtyřkolek 2025
  • Motorbike 12/2024
  • Motorbike 11/2024

Aktuálně na MotoLife

RACING PARTY 2024 19. 12. 2024
Motorbike 12/2024 4. 12. 2024
Motorbike 11/2024 8. 11. 2024

Příspěvky motorkářů

Moto.cz
25. ledna
Silniční závody motocyklů v Československu v roce 1982 - Kompletní výsledky a popis sezóny 🏍
MotoLife
14. prosince
Oficiální předprodej vstupenek na jednu z nejvýznamnějších sportovních událostí příštího roku, Grand Prix České republiky, začne v pondělí 16. prosince v 10 hodin. Mistrovství světa silničních motocyklů se na brněnský Masarykův okruh vrátí po pěti letech v termínu 18. až 20. července 2025.
Všechny příspěvky ...