Triumph Bonneville CRD
vydáno 3. 5. 2011, text mc, foto CRD Motorcycles
Naskočit a jet, jedna pěkná přestavba Triumphu Bonneville.
Hodně lidí a hodně firem se věnuje přestavbám motocyklů. Je spousta takto změněných motorek, které jsou sice hezké, ale nepraktické. Druhou skupinou jsou přestavby, kdy můžete na motorku naskočit a odjet s ní třeba do krámu nakoupit, a Triumph Bonneville CRD je právě jednou z nich.



Základem je samozřejmě klasický Triumph Bonneville z roku 2004. Chlapci z CRD Motorcycles ale opustili myšlenku původního výfuku a na stroj namontovali upravený Arrow, který stroji dodal velmi působivý vzhled. Největší změny jsou ovšem v zadní části motocyklu, kde je nové sedlo, upravený rám a nový blatník. Nutností bylo přemístění palivové nádrže, stejně jako přemístění zapalovací skříňky přímo do předního pérování.

Změnou prošel i předek motocyklu, kde vedle úpravy blatníku dominuje zcela jiný reflektor a tachometr Kitaco, který udržuje jednoduchost celkového stylu přestavby. Motorka dostala nové hliníkové ráfky s osmnáctkou vzadu, které byly opatřené pneumatikami Firestone Deluxe Champion. Celkově motorka vypadá nenáročně, jednoduše a bezpochyby velmi jednoduše pro samotnou jízdu.


