Nemyslíš, zaplatíš!
vydáno 11. 11. 2008, text Torm
Již nějakou dobu jste si mohli povšimnout nové bezpečnostní kampaně, který utváří BESIP za pomoci ministerstva dopravy.
Již nějakou dobu jste si mohli všimnout nové bezpečnostní kampaně, kterou utváří Besip za pomoci ministerstva dopravy. Velký zlom nastal v podobě videoklipů, kdy se Česká republika nechala inspirovat v anglosaských zemích. Vyobrazení skutečných následků nehody a to někdy dost brutálním způsobem je jedním z nejefektivnějších způsobů osvěty bezpečnosti pro veřejnost. Cena této kampaně je 150 milionů korun. Režisérem drsných spotů je Filip Renč. A s kampaní se budete setkávat ve všech médiích.
Na webových stránkách
http://www.nemyslis-zaplatis.cz/ naleznete plno informací týkajících se bezpečnosti na silnici, mapu nehodových míst a také výpověď obětí dopravních nehod.
Za zmínku určitě stojí videoklip výpověď motorkáře
Michala Sokoláře
účastník nehody, 33 let
“Díra v hlavě je díra v hlavě.” Tato věta říká vše… Adrenalin z rychlé jízdy, silná motorka, málo zkušeností. Michal na vlastní kůži poznal následky z hrozivé nehody, která poznamenala nejen jeho, ale i celou jeho rodinu.
Videoklipy si také můžete prohlédnout na youtube.com