Královna elektroniky
vydáno 5. 10. 2012, text sal, foto Milagro
Tahle Multistrada je u Ducati od začátku prezentována jako čtyři stroje v jednom: sportovec superbikového typu, pohodlný cesťák, městská štika i enduro zvládající lehčí terén. No, řekněme spíše tři a půl, neboť ten terén by měl být skutečně lehký.
Po ergonomické stránce Italové motorku vylepšili delším sedlem a hlavně lepším plexi, které kromě rozšíření o 43 mm a zvýšení o 18 mm obdrželo rychlonastavovací mechanismus, kdy s ním za pomocí jediné ruky dokážete šoupat po dráze 60 mm. Změnila se mírně tvář stroje, přibyly LED diody denního svícení, zvětšila se schránka na drobnosti v přední kapotě, ráfky dostaly vzhled jako na Panigale…



Co se změnilo na motoru, jak přesně funguje DSS - Ducati Skyhook Suspension a jak se na ní jezdí, se dočtete v testu Alana Cathcarta v ČMN 40, které vycházejí 11. října.