Přečtěte si v ČMN 03/2010

vydáno 20. 1. 2010, text Jakub Nič

Silničář Kamil Holán s námi pohonil na okruhu Firebladea s ABS a GSX-R1000. A jak se praví na straně titulní, vítěze srovnání určily jen a pouze stopky. Prozradím jen, že z povídání zkušeného závodníka budete překvapeni!

Honzis hned v začátku informativní dvoustránky 2 - 3 rozjímá nad prodavači vzduchu, dále se dozvíte, jak jsme lyžovali s MotoGP týmem Ducati, co nám mimo „hledáček“ prozradili; že je první prototyp FGR V6 hotov a třeba také, že se vrací trialová legenda – španělská značka Ossa.

Na straně šesté se rozplynou všichni krosáci, kterým doma tuhne benzín v nádržích. Explorer, to je sněžný systém pro krosky a endura. Nasadíte pás a dopředu lyži a jdete drandit. Vynikající věc! Že by sezóna už nikdy nekončila?

Junioři tentokráte poreferovali o PC hře MX vs. ATV Reflex, se kterou můžete házet backflipy doma na gauči, když je venku chumelenice, že se vám ani ta kroska s pásem nikam nechce tahat..

Víte, kolik koní má standardní Triumph Bonneville? 67. A my máme na straně 8 kousek, který jich má 232! Pravda, má tam nějaké to turbo a další vychytávky, ale několikanásobný nárůst výkonu je víc než sympatický.

Blíží se maturity, strojařům určitě pomůže malé technické pexeso s několika zajímavými koncepcemi na straně 9. Od benzínových nevšedních koncepcí po turbodiesel nebo elektrické biky.

Bzučák – Honda Zoomer. Tak tohle je mašina, která totálně vybočuje. Kromě toho, že jsme ji protáhli klasickým sekáčovským hodnocením kvalit a spolehlivostí, ukazujeme pro inspiraci i některé zajímavě přestavěné kusy.

Jeden Turek, který si jako malý špatně čistil zuby, vám na straně 15 povypráví, jak to chodí s motorkami v Turecku. Taková česká kejvačka Jawa tam totiž stále platí za jeden z nejspolehlivějších strojů a logo Jawa na servisních cedulích kraluje nad Hondami a Yamahami...

Indian Sport Scout – to je motorka, se kterou se ve 30. letech závodilo na krev. Tehdy to byla nejlevnější třída, dnes tento unikát patří k nejcennějším. Jak funguje závoďák dnes, vám poví Alan Cathcart.

Balíme na Elefantentreffen. Sloni v Bavorsku totiž už bouchají na dveře, a my se rozhodli spolu s třemi cestovateli zabalit na tento nevšední sraz vše potřebné, než vyrazíme. Seznam začíná a končí u slivovice.

Na srazové stránce se kromě motorkářského dění uplynulého týdne dočtete i o BBC Budweis – historii a současnosti jihočeského klubu.

Velké čtení na vás čeká na 21. stránce, Paolo Flammini, generální ředitel WSBK, totiž vyhlašuje poplach. Podle jeho slov ohrozí nová pravidla a litrové MotoGP superbiky, a to nechceme! Co z toho plyne?

Dakar skončil. Vyhrál Despres, ale tvrdě bojovali všichni. I naši! Velké ohlédnutí za letošním ročníkem a českými borci hledejte na straně 22.


Další iČMN články

  • 50 let řadových čtyřválců Honda
  • 15 ročník výstavy přestaveb Bohemian Custom Bike
  • MOTO VÝSTAVA LIBEREC 2019

Články na MotoLife

  • Motorbike 1-2/2025
  • RACING PARTY 2024
  • Motorbike Katalog motocyklů, skútrů a čtyřkolek 2025
  • Motorbike 12/2024
  • Motorbike 11/2024

Aktuálně na MotoLife

RACING PARTY 2024 19. 12. 2024
Motorbike 12/2024 4. 12. 2024
Motorbike 11/2024 8. 11. 2024

Příspěvky motorkářů

Moto.cz
25. ledna
Silniční závody motocyklů v Československu v roce 1982 - Kompletní výsledky a popis sezóny 🏍
MotoLife
14. prosince
Oficiální předprodej vstupenek na jednu z nejvýznamnějších sportovních událostí příštího roku, Grand Prix České republiky, začne v pondělí 16. prosince v 10 hodin. Mistrovství světa silničních motocyklů se na brněnský Masarykův okruh vrátí po pěti letech v termínu 18. až 20. července 2025.
Všechny příspěvky ...