Suzuki GSX-R125
vydáno 6. 1. 2008, text LZ, foto RZ
První fotografie nové čtvrtlitrové Suzuki GSX-R125 potvrzuje fámy, které už nějakou dobu mluvily o tom, že japonská továrna se samurajským „S“ ve znaku připravuje malý supersport. Nová motorka s kapalinou chlazeným motorem bude napodobovat styl, typický pro ostatní členy rodiny GSX-R, ale s ...
První fotografie nové čtvrtlitrové
Suzuki GSX-R125 potvrzuje fámy, které už nějakou dobu mluvily o tom, že japonská továrna se samurajským „S“ ve znaku připravuje malý supersport. Nová motorka s kapalinou chlazeným motorem bude napodobovat styl, typický pro ostatní členy rodiny GSX-R, ale s podstatně jednodušším ovládáním a s výkonem sníženým na hodnotu, kterou předepisují zákony. Vlastní motorka je vývojově údajně již dokončená, v Hamamatsu se nyní rozhoduje už jen o finálním barevném provedení. Nová Suzuki GSX-R125 by tak měla přijít na trh už koncem tohoto roku. Tady na ni bude čekat
Honda CBR125R a hlavně nová
Yamaha YZF-R125. Přitom právě Honda CBR125R je od roku 2004, kdy přišla na trh, dosavadním vůdcem této malorážkové smečky. Se svými 14 koni a dobráckými jízdními vlastnostmi je to nejčastější volba v tomto segmentu trhu, navíc podpořená novým, podstatně atraktivnějším vzezřením. Jejím hlavním konkurentem je nová, ostře řezaná Yamaha YZF-R125, která se svým designem velmi inspirovala řadou velkých YZF. Yamaha ve svých propagačních materiálech nepopírá, že jí leží v žaludku právě Honda CBR125R. Jenže, když se dva perou, třetí se často směje.