Triumph představil během milánského veletrhu novinky ze své modelové řady Tiger.
Konkrétně jde o menší objemovou verzi 800 ccm. Ta bude v roce 2015 nabízena ve dvou, respektive čtyřech modelech. Zatímco XR a XRx jsou spíše určeny pro silniční vyžití, XC a XCx mají ambice také na terén. Malé písmeno „x“ pak znamená nadstavbu v podobě různých elektronických vychytávek.
Rozdíl mezi XR a XC je především v podvozku. XC má drátěná kola o průměrech 21 a 17 palců. Silniční model má kola paprsková a přední o průměru 19 palců. Tlumiče má XC plně nastavitelné od WP a s vyšším zdvihem (215 mm). Tím pádem je i výš sedlo o tři cenťáky (840–860 mm).
Důležitá je ovšem elektronika obou modelů. Standard je vypínatelné ABS a kontrola trakce. Pokud zvolíte příplatkové modely „x“, získáte navíc tři palivové mapy a dva jezdecké módy (silnice-offroad).
Triumph se zaměřil také na nižší spotřebu paliva, jež by nyní měla znamenat dojezd až 437 km na jednu nádrž.