Přichází Polaris RZR XP 900
vydáno 19. 1. 2011, text mc, foto Polaris
V lednu přichází Polaris na trh se svým novým revolučním Rangerem Polaris RZR XP 900.
Rok 2011 přinese nadšencům ATV zbrusu nový sportovní Polaris RZR XP 900. „Nový přírůstek do naší rodiny Ranger je kombinací síly, vzrušení a hbitosti,“ říká Matt Homan z offroadové sekce Polarisu. „Když jsme navrhovali Ranger RZR XP 900, chtěli jsme vytvořit průkopnický, vysokovýkonný stroj, který úspěšně doplní naši řadu Ranger. Výsledek je nakonec neuvěřitelný.“



Až do minulého roku byl Polaris králem dvousedadlových ATV, ale po představení Can-Am Commander 800 a 1000 se musel začít spoléhat na svůj podvozek a dobrou ovladatelnost víc než na svých pouhých 55HP, proti kterým byl najednou postaven silný kanadský stroj. NyníPolaris přichází s motorem ProStar 900 EFI Twin, tedy 875 cm3 DOHC, čtyřventilovým motorem s výkonem 88HP. Motor je navíc klidnější a s lepší akcelerací.

Důraz byl kladen i na stavbu podvozku. Stejně jako na pouštních buginách či autokrosových strojích má Polaris RZR XP 900 vzadu sestavu tří kyvných ramen typu A. Předek stroje má nově dvojité, trojúhelníkové zavěšení kol. Systém podvozku předních a zadních kol dává tomuto Polarisu skvělou odezvu na nerovném povrchu s možností odrazit se a rozložit váhu na všechna čtyři kola rovnoměrně.

