Největším problémem Hondy je podvozek

vydáno 10. 12. 2009, text Jiří Nykodým, foto Honda

Tento fakt ví i samotný boss Hondy Shuhei Nakamoto a problém již řeší.

Boss Hondy Shuhei Nakamoto v rozhovoru potvrdil hlavní nedostatek svých motocyklů RC212V v královské kubatuře MotoGP, kterým je i podle samotných jezdců rám. Jak Dani Pedrosa, tak i Andrea Dovizioso si během celé sezony stěžovali na problémy s podvozkem, které se projevovaly především v nájezdech do zatáček. Vedení Hondy hodlá problém rázně řešit a už během testů ve Valencii jezdili oba tovární jezdci s novým podvozkem, který je narozdíl od letošního roku, kdy tým používal tlumiče Showa, vybaven tlumiči značky Öhlins.
 „Šasi nás během celé sezony trápilo. Společně s naším motorem jsme měli velké problémy s ovladatelností stroje. V horní oblasti otáček máme motor zřejmě silnější než třeba Yamaha, ale v konečném porovnání už tak silný není,“ řekl Nakamoto
Dani Pedrosa nebyl po testech ve Valencii schopný jednoznačně říct, zda je nový podvozek lepší: „Zatím jsem nebyl schopen zjistit, jestli je nové šasi lepší nebo ne, protože tlumiče jsou hodně rozdílné. Nevím přesně, odkud ty pocity mám, jestli z šasi, nebo tlumičů,“ dodal třetí muž letošního šampionátu MotoGP.


Další iČMN články

  • Obdivuhodný výkon Jakuba Kornfeila ve Velké ceně Nizozemí
  • Filip Salač: "Dnes to byl nejlepší den z celé sezóny"
  • Velká cena Velké Británie prostě uplavala

Články na MotoLife

  • Motorbike 1-2/2025
  • RACING PARTY 2024
  • Motorbike Katalog motocyklů, skútrů a čtyřkolek 2025
  • Motorbike 12/2024
  • Motorbike 11/2024

Aktuálně na MotoLife

RACING PARTY 2024 19. 12. 2024
Motorbike 12/2024 4. 12. 2024
Motorbike 11/2024 8. 11. 2024

Příspěvky motorkářů

Moto.cz
25. ledna
Silniční závody motocyklů v Československu v roce 1982 - Kompletní výsledky a popis sezóny 🏍
MotoLife
14. prosince
Oficiální předprodej vstupenek na jednu z nejvýznamnějších sportovních událostí příštího roku, Grand Prix České republiky, začne v pondělí 16. prosince v 10 hodin. Mistrovství světa silničních motocyklů se na brněnský Masarykův okruh vrátí po pěti letech v termínu 18. až 20. července 2025.
Všechny příspěvky ...