Malá obratná motorka se zajímavou stavbou... tak lze ve stručnosti charakterizovat CSRko. Když jsem se na motorku poprvé posadil, přišla mi trochu vratká. Po natočení motoru a rozjetí mne rozhodně nenechala na pochybách, že se v pražských zácpách bude cítit jako doma. Trošku výš usazená řídítka ale trošku oponovala. Vibrace spojené s chodem tohoto dvouválcového motoru se nejvíce projevovaly ve středním pásmu otáček, kde nejen řidič, ale i spolujezdec opravdu trpěl. Při vytočení motoru však protřep těla ustal.
Při vymýšlení podnadpisu pro nastávající článek by určitě adekvátní varianta zněla i "velkokapacitní cisterna". Malá dváca s 18,5litrovou nádrží, to se opravdu nevidí často. Celá motorka působí svěžím a originálním dojmem. Zaujmout dokáže především záď motocyklu připomínající směs GSR od Suzuki nebo Monstera od Ducati. Předek je na nápady trochu chudší, ale v kombinaci s kompaktním sedlem se jedná o opravdu vkusný celek. Perfektně sladěný podvozek a motor s mírným nástupem ve středních otáčkách vás v sedle motorky dostane až k 110kilometrové rychlosti, kterou můžete jet klidně po polní cestě. Velká kola v souznení s tlumiči si poradí i s takovými nerovnostmi.
Na Yuki je bohužel místy vidět, že se někde šetřit muselo a tak celé zpracování motocyklu, byť na první pohled působí velice dobře, při bližším prozkoumání odpovídá asijským normám. Konstruktéři se ale vyšvihli v brzdách. Jejich výkonost je pro tento trochu těžší motocykl (provozních 165 kg) velice dostačující. Žádné nedostatky ani předimenzování. Moderní "okousané" kotouče jen podtrhují celkový vzhled motorky, do kterého se vzadu zakusuje dvoupístkový brzdič, s kterým není problém za nevěřícného kvílení zadní pneumatiky dostat kolo okamžitě do smyku. S touhle kočkou je opravdu sranda ;-)...
Yuki CSR je velice zajímavá, možná nezaškatulkovatelná motorka s příjemnou převodovkou a tlustými hefty, o které se vše podstatné, včetně měření z motorové brzdy, dozvíte už 1. května v ČMN č. 18!