Nové
cébéefko od starého rozeznáte jednoduše, je totiž
zcela jiné. Usedlý výraz nahradil výrazně agresivnější kukuč, jestli se ovšem k tomuto typu stroje hodí, necháme na posouzení... Co se ale jednoznačně povedlo, je
nová přístrojovka, digitální a se spoustou funkcí, a výrazně lepší je i
plexi. To je nyní nastavitelné do čtyř poloh místo dvou, a jde to hlavně jenom rukou, bez nářadí.
Jako pohonná jednotka zůstal seškrcený
motor z Firebladea, ale místo 98 koní jich tu teď je
o deset víc. A jsou sakra znát! Tohle už není žádný nudný patron. Jinak tahle motorka je samozřejmě cesťák, takže o krouťáku odspodu, a v tomhle jí nic vyčítat také nemůžeme.
Na podvozku vystřídal ocel
hliník a odpružení dostalo novou charakteristiku, plus si můžete nastavit více věcí - vpředu předpětí, vzadu předpětí a odskok. I nadále exceluje CBF na všech površích svou úžasnou ovladatelností, kterou má "na svědomí" rozumná hmotnost
pod 250 kg a úzká
160mm guma vzadu.
Celý test si přečtete v ČMN 17/2010, které vycházejí ve čtvrtek 29. dubna.