Honzis
vydáno 29. 4. 2010
---------------------
foto: David M. Bodlák
Nová litrová Honda CBF má větší výkon a hliníkový podvozek
Honda po čtyřech letech inovovala litrové cébéefko. Má o deset koní víc a hliníkový rám. Charakter zůstal nezměněn - naštěstí!

Honda CBF1000 - nová, ale pořád pohodová

Thumbnail image for /Handlers/ImagerTitulka.ashx?foto=tit_2010_17.jpg
Nové cébéefko od starého rozeznáte jednoduše, je totiž zcela jiné. Usedlý výraz nahradil výrazně agresivnější kukuč, jestli se ovšem k tomuto typu stroje hodí, necháme na posouzení... Co se ale jednoznačně povedlo, je nová přístrojovka, digitální a se spoustou funkcí, a výrazně lepší je i plexi. To je nyní nastavitelné do čtyř poloh místo dvou, a jde to hlavně jenom rukou, bez nářadí.
Jako pohonná jednotka zůstal seškrcený motor z Firebladea, ale místo 98 koní jich tu teď je o deset víc. A jsou sakra znát! Tohle už není žádný nudný patron. Jinak tahle motorka je samozřejmě cesťák, takže o krouťáku odspodu, a v tomhle jí nic vyčítat také nemůžeme.
Na podvozku vystřídal ocel hliník a odpružení dostalo novou charakteristiku, plus si můžete nastavit více věcí - vpředu předpětí, vzadu předpětí a odskok. I nadále exceluje CBF na všech površích svou úžasnou ovladatelností, kterou má "na svědomí" rozumná hmotnost pod 250 kg a úzká 160mm guma vzadu.
Celý test si přečtete v ČMN 17/2010, které vycházejí ve čtvrtek 29. dubna.


Další iČMN články

  • <span style="color: red">ČMN 2008: </span>Nejmenší z&nbsp;rodu
  • <span style="color: red">ČMN 2008: </span>2 x&nbsp;Fun
  • <span style="color: red">ČMN 2007: </span>Spaghetti Western

Články na MotoLife

  • Motorbike 11/2024
  • Motorbike 10/2024
  • Hvězdné Dymokury!
  • Motorbike 9/2024
  • Motorbike 7-8/2024

Příspěvky motorkářů