L. Záruba
vydáno 22. 10. 2009
---------------------
foto: David M. Bodlák
KymcoMaxxer 400 je driftovací nářadí na čtyřech kolech!
Bývaly doby, kdy mixy užitkáčů a sportek bývaly kombinací nevýhod obou kategorií. Ovšem Kymco Maxxer 400 je důkazem, že poslední dobou jsou tyhle čtyřkolky stále lepší. Je stvořený pro zábavu, skvěle se s ním driftuje, ale umí vzít i za práci.

Very driftable - Kymco Maxxer 400

Maxxer 400 dýchá solidností. Podívejte se, jak čistě vyřešená a logicky uspořádaná je partie okolo zadního kardanu a zadního pérování. Vzadu je nezávislé zavěšení, ale ramena nejsou hliníková, jsou to bytelné plechové výlisky, a vlastně to de facto nejsou ani dvojitá A-ramena, jsou to totiž ramena „jedenapůlová“ - to spodní je příčné A-rameno, ale to nahoře je rameno jednoduché, takové I-rameno. Pérování je poměrně tvrdé, takže když jedete pomalu, trochu to s vámi mlátí, ale na druhou stranu je Maxxer pevný, takže i rychlejší jízda je bez kroucení a tendence k převracení. Maxxer 400 má místo uzávěrky předního diferenciálu samosvorný diferenciál s viskózní spojkou, který dle výrobce uzamyká 70:30, takže vždy jde minimálně 30 % na zabírající kolo.

Test v plném znění najdete v ČMN 42/2009, v příloze QUAD a ATV.


Další iČMN články

  • <span style="color: red">ČMN 2008: </span>Nejmenší z&nbsp;rodu
  • <span style="color: red">ČMN 2008: </span>2 x&nbsp;Fun
  • <span style="color: red">ČMN 2007: </span>Spaghetti Western

Články na MotoLife

  • Motorbike 11/2024
  • Motorbike 10/2024
  • Hvězdné Dymokury!
  • Motorbike 9/2024
  • Motorbike 7-8/2024

Příspěvky motorkářů