Maxxer 400 dýchá solidností. Podívejte se, jak čistě vyřešená a logicky uspořádaná je partie okolo zadního kardanu a zadního pérování. Vzadu je nezávislé zavěšení, ale ramena nejsou hliníková, jsou to bytelné plechové výlisky, a vlastně to de facto nejsou ani dvojitá A-ramena, jsou to totiž ramena „jedenapůlová“ - to spodní je příčné A-rameno, ale to nahoře je rameno jednoduché, takové I-rameno. Pérování je poměrně tvrdé, takže když jedete pomalu, trochu to s vámi mlátí, ale na druhou stranu je Maxxer pevný, takže i rychlejší jízda je bez kroucení a tendence k převracení. Maxxer 400 má místo uzávěrky předního diferenciálu samosvorný diferenciál s viskózní spojkou, který dle výrobce uzamyká 70:30, takže vždy jde minimálně 30 % na zabírající kolo.
Test v plném znění najdete v ČMN 42/2009, v příloze QUAD a ATV.