vydáno 13. 4. 2007, text Honza Křemeček
Dle mnoha názorů je srovnávačka těchhle tradičních evropských značek úplná blbost. Ze začátku jsem to tak taky cítil. Italofilové obraceli oči v sloup, že někdo staví „něco takovýho“ vedle jejich svaté ikony jménem Monster, baworáři byli naopak hrdí a pyšní, že mají zase nějakou sportku. Osobně m...
celý článek
vydáno 29. 3. 2007
Globalizace nás drtí. Japonské motorky se vyrábějí v Evropě, evropské oblečení v Asii, zelenina se k nám vozí z Polska, mafiáni z Běloruska. Za vším vězí peníze, či spíše snaha výrobců...
celý článek
vydáno 29. 3. 2007
Itálie. Dvě značky, dva stroje. To není boj o peníze, to je věc cti. Ač se to zdá jako včera, Aprilia své první Tuono představila již v roce 2002. Skrz naskrz moderní nahatý dvouválcový...
celý článek
vydáno 28. 3. 2007
Pavel se narodil v roce 1982, bydlí v Praze, na motorce začal jezdit v šesti letech a stuntridingu se věnuje od roku 2001. Začínal na Jawě 350, pak jezdil Horneta 600 i 900, na Streetfighter...
celý článek
vydáno 22. 3. 2007
Chcete motorku na všední den? Chcete motorku na dojíždění do práce? Chcete motorku, se kterou se nemusíte bát projet Evropou napříč? Chcete dříče, u kterého nemusíte sledovat stav najetých...
celý článek
vydáno 22. 3. 2007, text Honzis
Žlutočerná barva v přírodě dává na srozuměnou, že s nositelem takto barevného overalu není radno si zahrávat. K BMW K 1200 S se ale podle mě nejvíc hodí druhá ze tří nabízených barevných variant, a sice ocelově šedá. Neříkám „sluší“, říkám „hodí“. Tohle Bávo mi totiž svou nízkou dlouhou stavbou a...
celý článek
vydáno 22. 3. 2007
Oficiální zdroje ještě mlčí, ale první fotografie a kusá data již prosákla na veřejnost - Honda má připravený malý luxusní skútr, který uvede v nejbližších dvou měsících na evropský...
celý článek
vydáno 19. 3. 2007
V roce 1997 zase začalo po hodně dlouhé době tepat v českém motocyklu Jawa čtyřdobé srdce. Když pominu malou sérii s Rotaxem 500 (paradoxně jich nejvíc jezdí v Anglii), která byla...
celý článek
vydáno 19. 3. 2007
Zima se otočila k lyžařům zády a k motorkářům čelem. Ač byl prosinec, silnice byly často suché a teplota přes den neklesala pod nulu. Díky tomu jsme mohli pojezdit ještě dva stroje...
celý článek