vydáno 29. 4. 2013, text Jan Rameš
Dnes máte u rudé značky na výběr, po kterém designu sáhnout. Pokud však tyhle italské krásky plánujete používat i na běžné české silnici, otázka vzhledu by měla být až na druhém místě...
celý článek
vydáno 7. 9. 2012
Srovnávat v jednom testu mezi sebou Multistradu s motorem o objemu téměř 1100 kubíků a Versyse, který má motor téměř poloviční, mi v první chvíli přišlo jako holý nesmysl. Jak jsem...
celý článek
vydáno 12. 4. 2012
Pepíno je typově malý drobný Ital. Upřímně miluje rychlou jízdu, operu, silné a malé espresso, tortellini quattro formaggi, Sport 1000, příšerně drahé načančané bundičky, sluneční brejličky...
celý článek
vydáno 30. 3. 2012
Když se na tuhle „svatou trojici“ podíváte, můžete si říct: nějaké naháče. Jenomže já jsem na vážkách, jestli zrovna tyhle tři motorky ještě můžeme označovat jako naháče, aniž bychom...
celý článek
vydáno 16. 5. 2011
Spoustu z vás už asi váš stroj v továrním provedení začal trošku nudit. Stejně jako Ivana od České Lípy. On se ale rozhodl, že s tím musí něco udělat. A pak objevil značku Barracuda…...
celý článek
vydáno 9. 5. 2011, text Jan Rameš
Nápad udělat opravdu sportovní motorku s cestovatelskými schopnostmi a vzpřímeným posazem měla Ducati již před pěti lety. Jak obstojí stárnoucí Multistrada proti novému rakouskému vyzyvateli?...
celý článek
vydáno 21. 3. 2011
Malý Monster od Ducati je ikonou své třídy. Ovšem Japonci mu nechtěli nechat nic zadarmo, a tak v Suzuki připravili v roce 2009 protizbraň – model Gladius. Oba stroje jsou zacíleny...
celý článek
vydáno 7. 2. 2011
Ducati svou Multistradu v roce 2009 totálně přepracovala. Už to není jen zajímavý kompromis mezi cestovním endurem a sporťákem, ale hned čtyři motorky v jedné – podle toho, jaký elektronický...
celý článek
vydáno 31. 12. 2010
Dost dlouho mi nešlo na mozek, jak může italská "trpasličí" továrna ukazovat v závodech superbiků záda japonským gigantům. Až jsem se jednoho dne na devětsetšestnáctce projel a začal jsem mít jasno...
celý článek
vydáno 2. 9. 2010
Říká se, že čtyřválce táhnou nahoře a dvouválce dole. A že dvouventilový vzducháč pojede hůř než čtyřventilový vodník. Ale lidé toho napovídají...
celý článek