Sociální web MotoLife byl spuštěn a je otevřený všem motorkářům
vydáno 20. 1. 2020, text Marek Lichtenberg
Lidé mají
rádi hezké datumy, a často si je volí třeba jako termín svatby. Nám se zalíbilo datum 20. ledna 2020 a stanovili si ho jako termín pro start webu MotoLife. Ale datum v tomhle případě nic neznamená. Je to jen
začátek náročné cesty, která je před námi a do cíle je hodně
daleko.
Je před námi nelehký úkol dostat novou značku MotoLife do povědomí motorkářů. Nebude dnes snadné se vklínit mezi Facebook a
Instagram na jedné straně, a Motorkáře na straně druhé. Vždyť ani všemocnému Google
se nepodařilo se svým „Google+“ dostat mezi Facebook a Twitter, a službu nakonec ukončili. Doufáme, že nás tohle nepotká.
Úspěch MotoLife však nezáleží jenom na nás, záleží na teamu motorkářů, kteří ho časem budou tvořit, a v neposlední řadě
i na štěstí, které tímto začínáme pokoušet 😊
Co MotoLife umí
V první
řadě umožňuje každému motorkáři založit si soukromý profil a vkládat motorky i fotky z cest, které na motorkách absolvoval. V rámci profilu pak motorkáři mohou zveřejňovat blogy, komentáře, články, testy a cestopisy a také příspěvky podobné těm z Facebooku. Pokud jsi někdy zvažoval vlastní motorkářský web, tak už nemusíš, stačí registrace a můžeš
publikovat, co se ti zlíbí!
MotoLife umožňuje také založení prezentační nebo zájmové stránky a publikování článků a příspěvků v rámci
této stránky. V rámci prezentační stránky lze zdarma propagovat cokoliv co slouží motorkářům. Příkladem jsou stránky časopisů
Motorbike a MotoRoute, které s námi začínají. Zájmové stránky pak složí k založení motorkářských klubů, fanklubů motorek nebo osobností a
podobně.
Co bude umět
Pokud se nepoužije hotové řešení, jde vývoj webové aplikace vždy pomalu. Avšak další funkce stále přibývají a s nimi i možnosti které MotoLife uživatelům nabízí. Před námi je integrace motocyklové inzerce (bazaru motorek), kalendáře akcí, katalogu motorek, …
Nicméně MotoLife můžeš aktivně využívat už
dnes. Třeba přidání příspěvku s odkazem na zajímavý článek nebo video je stejně snadné jako na Facebooku!