Moto Guzzi v roce 2011
vydáno 30. 1. 2011, text mc, foto Moto Guzzi
Moto Guzzi přichází s vylepšeným GT 8V i modernizovaným Stelviem.
Každý rok přicházejí továrny s modernizací svých modelů a Moto Guzzi není výjimkou. V roce 2011 se můžeme těšit především na vylepšené cestovní enduro Stelvio 1200/NTX a Grand Turismo Norge GT 8V.
Stelvio 1200/NTX
Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX přichází se změněným tvarem a zvětšeným objemem palivové nádrže, do které se vejde 32 litrů. Základní model Stelvio bude mít upravené čelní plexi, který dozná změn jak tvarových, tak na své velikosti, upraven bude i kryt předního světlometu. Také dělené stupňovité sedlo má nový tvar a sedlo řidiče umožňuje nyní díky novému systému daleko jednodušší polohování do 2 volitelných výšek.
Čtyřválcový motor je nyní osazen 2 lambda sondami (po jedné ve výfukovém potrubí každého válce), což zaručuje společně s novým mapováním plynulejší chod a lepší odezvu na plyn v celém rozsahu otáček.
Standardní model je vybaven zcela novými litými ráfky s atraktivním designem, navíc zadní kolo má užší ráfek pro montáž pneumatiky 150/70 - 17", což je shoda se zadní pneumatikou verze NTX. Zahájení prodeje tohoto inovovaného modelu roku 2011 je plánováno na duben.
Grand Turismo Norge GT 8V
Nejnovější Grand Turismo od Moto Guzzi dostalo především poslední evoluci výkonného motoru quattrovalvole (102 hp a točivý moment 104 Nm v 5500 ot/min). Chlazení motoru je vylepšeno i díky zvětšení chladicího okruhu, přičemž olejový chladič byl zakomponován nově do kapotáže před předním kolem.
Pro optimální jízdní vlastnosti bylo kompletně přepracováno pérování s použitím nových pružin v přední vidlici i u zadního tlumiče a také upravenou charakteristikou hydraulické regulace.
Pro zvýšení komfortu byla přepracována a rozšířena nová kapotáž včetně širšího a elektricky nastavitelného plexi. Větší komfort poskytuje také nové odstupňované sedlo s protiskluzovým povrchem. Vibrace nepříjemné při dlouhém cestování jsou omezeny pružným uložením řídítek a speciálním materiálem použitým na stupačkách. V neposlední řadě bohatě vybavená přístrojová deska je umístěna blíže jezdci a je tak lépe čitelná.